woensdag 8 juli 2015

Geduld is een schone zaak

Voor iedereen die met smart zit te wachten op hoe het met de taart waar ik over schreef in mijn vorige 2 stukjes is afgelopen....

Nou dat stukje, incl. foto's van het eindresultaat, heb ik al een aantal dagen geleden geschreven en ik sta te springen om het te plaatsen. Alleen.... ik mag hem dus nog niet plaatsen op mijn blog. Dit komt omdat het bij Icing Smiles erg druk is en ze wat meer tijd nodig hebben met het verwerken van alle mails en foto's. Met hen had ik namelijk de afspraak gemaakt dat zij de primeur van de eerste foto's zouden hebben.

Kortweg komt het hier op neer...ik kan de post incl. de foto's pas plaatsen nadat de foto's (van de overhandiging van de taart) die ik naar Icing Smiles heb gemaild op hun facebookpagina zijn geplaatst, en daar wacht ik nu dus nog op.

Mijn welgemeende excuses voor het feit dat jullie geduld zo op de proef wordt gesteld, en ik hoop dat jullie evengoed binnenkort nog een keer terug komen voor het laatste deel over deze bijzondere taart.

Vriendelijke groeten,
Annette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten