maandag 29 juni 2015

Creatief met taart

Icing Smiles Holland.

Deze bijzondere stichting heeft als doel het maken van taarten en andere traktaties voor (ernstig) zieke kinderen om deze kinderen alsmede hun familie en vrienden op te vrolijken en een feestelijke en onvergetelijke dag te bezorgen.
Al enige tijd geleden heb ik mij met veel plezier als vrijwilliger (taartenbakker) aangemeld bij Icing Smiles Holland. Het is een kleine moeite om je aan te melden en je doet er zieke kinderen (en hun familie) een groot plezier mee.
Een paar weken geleden was het dan eindelijk zover en kreeg ik een mailtje met een bakverzoek. Heerlijk om mijn liefde voor taarten bakken en decoreren te mogen combineren met het blij maken van kinderen die een moeilijke tijd doormaken of doorgemaakt hebben. Binnenkort zal ik jullie een verslag doen van het maken van de taart. Hou mijn blog dus de komende tijd goed in de gaten.

Wil je meer weten over Icing Smiles Holland ? Klik dan op het linkje in de tekst.

Creatieve groetjes,
Annette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten